2011 m. spalio 8 d., šeštadienis

Sokratas, Voque ir Anna Wintour

Laaaisva diena!! Nuo mokslo metų pradžios čiu tokios neturėjau. O gal ir šiandien neturėsiu, truputi per anksti džiaugtis. Sakyčiau man jau gyvybiškai reikalinga diena, kada gali niekur neiti, visą dieną praslampinėti su pižama, pažiūrėti visą krūvą filmų, iš 'must see' sąrašiuko, kuris pilnėja pernelyg sparčiai, palyginus su laiko, kurį galiu jiems skirti,kiekiu. O tai pat pabaigti senus-naujus projektus, ką nors skanaus pasigaminti, pagaliau susitvarkyti kambarį, nors po poros valandų viskas vėl grįštų į senas vadžias..

Kol kas pavyksta. Va ką tik su sočiais pusryčiais pažiūrėjau "September issue" (kažkaip visada svajojau jį pažiūrėti iš ryto, kai dar daugiau mažiau gali susikoncetruoti į tai kas sakoma, o ne tik į vaizdus) Patiko. Tikrai neblogas toks tarsi dokumentinis filmas. Rodo apie tai kaip kuriamas rugsėjo mėnesio Voque ir apie Anna Wintour, vyriausiąją Voque redaktorę. Moteris su charakteriu ji, bet tai suprantama, mados industrija visgi. Labiausiai įstrigo priekabuamas smulkmenoms, viršelio kopijų buvo pridarytą milijonai ir kiekviename pakeista vos maža smulkmenėlė, pašviesintas dešinysis fono šonelis ar panašiai. Žinau, vėlgi tai mados industrija, žmonės čia suinteresuoti paveikti visuomenę vaizdais, todėl jie turi būti nepriekaštingi.

Na o vakar pasičiūžinėjom. Nors turėklus ar draugų pagalbos ranką man dar vis sunku paleisti :D Visgi nors ir kupina baimės, esu atkakli ir nepasiduodu, kad ir kaip man sunkiai eitųsi, neatsisakau kelionių į čiuožyklą, atvirkščiai net laukiu jų. Aplink save nuolat matau  begalės sėkmės lydimų žmonių, kuriems dažnai nereikia stengtis dėl ko nors, jiems gaunasi savaime. Man atvirkščiai beveik nuolat nepasiseka pirmą kartą, bet aš pasiryžtų ir padarau tai. Man labai patinka viena istorijėlė su Sokratu. Kartą Sokratas ir jo mokinys išėjo prie upės ir mokynys sako "mokytojau, kaip man įgauti išminties". Sokratas liepia mokiniui lįsti į vandenį, tada panardiną jį ir neleidžia vaikinui iškišti galvos iš vandens. Šis pradeda kapanotis rankomis, kad išlįstų, veržiasi iš vandens visomis išgalėmis, Sokratas galiausiai paleidžia. Mokinys klausia "kodėl taip padarei", o Sokratas atsako "kai norėsi išminties, taip pat labai kaip dabar norėjai oro, niekas tavęs nesustabdys". Ir šitas galioja viskam

My fav Voque covers





Anna Wintour


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą